vineri, 16 iunie 2017

Lucrari recente


     These are the artworks that werw part of R.A.C. exhibition this year in Swiss.They are still in Swiss taking part to another art exhibition of the Cathedrale gallery.
 Fiindca eu si site-ul meu ne intelegem tot mai greu in ultima vreme am sa postez aici fotografiile lucrarilor care au participat la expozitia de grup din Elvetia.



"Animalul ciudat numit artist " este cea mai mare dintre lucrari, are 50cm X 80 cm. Am  hotarat de data asta sa nu folosesc o panza pe sasiu.

Un nou exemplar din seria mea de Heruvimi.S-ar putea sa fie inceputul "perioadei albastre".
Si o reinterpretare a lucrarii  "Fata padurii "( instalatia cu sticla), de data asta pe panza.
Lucrarile sunt inca in Elvetia intr-o alta expozitie organizata de Galeria Cathedrale..

Niciun comentariu:

Despre copii, etapele de dezvoltare si artă

  Un post mai atipic pentru blogul meu. Am ales sa scriu asta fiindca de curand am inceput un curs de artă pentru copii și am cu ocazi...