miercuri, 17 iunie 2009

I'm back !


Un fragment dintr-o reclama mai veche Diesel.Reclamele lor mi-au placut intotdeauna foarte mult. Nu stiu cine este "creierul", dar sunt cele mai haioase.

Mini interviul meu de pe blogul"Fete faine" :

In prezent lucrez la trei colectii de bijuterii. Stiu ca suna neobisnuit, dar nu vreau sa inchei o colectie atata timp cat imi vin noi idei in aceeasi zona. Materialele pe care m-am axat in ultima vreme au fost lemnul si metalul. In paralel cu cele doua colectii, ”Vintage” si “Nopti la circ”, am inceput o noua colectie, “Clariss”, care are o influenta rock si se bazeaza in special pe combinatii de lanturi metalice. Acum ma intereseaza foarte mult “colierele- statement”. Am conceput cateva pentru colectia ”Nopti la circ” si lucrez la noi modele pentru colectia ”Clariss”.
http://fete-faine.blogspot.com

Niciun comentariu:

Despre copii, etapele de dezvoltare si artă

  Un post mai atipic pentru blogul meu. Am ales sa scriu asta fiindca de curand am inceput un curs de artă pentru copii și am cu ocazi...