miercuri, 17 iunie 2009

I'm back !


Un fragment dintr-o reclama mai veche Diesel.Reclamele lor mi-au placut intotdeauna foarte mult. Nu stiu cine este "creierul", dar sunt cele mai haioase.

Mini interviul meu de pe blogul"Fete faine" :

In prezent lucrez la trei colectii de bijuterii. Stiu ca suna neobisnuit, dar nu vreau sa inchei o colectie atata timp cat imi vin noi idei in aceeasi zona. Materialele pe care m-am axat in ultima vreme au fost lemnul si metalul. In paralel cu cele doua colectii, ”Vintage” si “Nopti la circ”, am inceput o noua colectie, “Clariss”, care are o influenta rock si se bazeaza in special pe combinatii de lanturi metalice. Acum ma intereseaza foarte mult “colierele- statement”. Am conceput cateva pentru colectia ”Nopti la circ” si lucrez la noi modele pentru colectia ”Clariss”.
http://fete-faine.blogspot.com

Niciun comentariu: