vineri, 31 iulie 2020

Despre copii, etapele de dezvoltare si artă



Un post mai atipic pentru blogul meu. Am ales sa scriu asta fiindca de curand am inceput un curs de artă pentru copii și am cu ocazia aceasta am ascultat părerea părinților despre felul cum lucrează copiii lor.
.
Copiii intre 5 si 8 ani

.
În jurul vârstei de 5 ani, copiii pot începe să învețe desenul observațional. Aceasta implică învățarea copiilor cum să observe lucrurile din jurul lor, mai degrabă decât să picteze și să deseneze după cunoștințele sau imaginația lor.
Cum pot parintii sa ii incurajeze pe copii isi dezvolte partea creatoare
.
• Furnizați creioane și mai multe bucăți de hârtie și descurajați ușor utilizarea radierelor. Pot începe un desen de câte ori doresc și șterg liniile gresite atunci când au terminat. Oferiți-le haârtii mari dacă vor, A3 sau chiar coli mari , care se găsesc în librării. Cei mai mulți fi fericiți să se desfășoare ! Pe de altă parte , dacă vor să picteze sau să deseneze pe foi mai mici, nu îi forțați, fiecare are personalitatea lui care trebuie respectată .
.
Ce e bine să evitați- sunt profesori de artă sau chiar părinți care intervin direct in lucrarea copilului ( uneori din dorința de a corecta sau cu scopul ca părinții să fie mai încântați de lucrarea copilului ). Asta duce de fapt la pierderea încrederii copilului în sine și în capacitatea lui de a lucra ceva frumos . Treptat capătă senzația că nu este bine ce face și trebuie corectat sau ajutat ca să iasă ceva bine.

 .
Pagina Cursului Artă cu Agata este  https://www.facebook.com/Art%C4%83-cu-Agata-113789643685852/?modal=admin_todo_tour

Niciun comentariu:

Despre copii, etapele de dezvoltare si artă

  Un post mai atipic pentru blogul meu. Am ales sa scriu asta fiindca de curand am inceput un curs de artă pentru copii și am cu ocazi...