luni, 10 ianuarie 2011

Expozitia 2011


Lucrarea mea se numeste Compozitie I
Dimensiuni 50 X 70 cm
Tehnica mixta pe hartie


De data asta particip la Atelier 35, primul dintre Saloanele de Arta din Brasov.Expozitia a inceput in 4 ianuarie 2011 si va fi deschisa pana pe 15 ianuarie .
Toate expozitiile au loc la Galeria Europe de pe strada Muresenilor.
Galeria este deschisa zilnic intre orele 14 si 18 pentru vizitatori, iar intrarea este libera.
Fotografia de la vernisaj este realizata de Tudor Asciu.
Merita sa vizitati expozitia, veti vedea cateva lucrari foarte bune. Mie mi-au placut mult cateva sculpturi si obiecte din metal.

This is my work from the present exibition, Atelier 35. It takes place to Europe Gallery in Brasov.
It's called "Personality" and it was made in mixed media on paper.
The dimensions of the painting are 50 cm X 70 cm.


Multumiri Evelinei Catoi pentru articolul din revista Renne!

Niciun comentariu:

Despre copii, etapele de dezvoltare si artă

  Un post mai atipic pentru blogul meu. Am ales sa scriu asta fiindca de curand am inceput un curs de artă pentru copii și am cu ocazi...