vineri, 5 august 2011

Sighisoara 2011


Formatia Lupus DacicusSpectacolul Merlin
Formatia Trabucos care mi-a placut cel mai mult!
Formatia Lupus Dacicus

Patru fotografii de la Festivalul Medieval de la Sighisoara, unde am fost duminica trecuta.

Ce mi-a placut: chiar s-a vazut ca s-a investit financiar in costume medievale si elemente de decor raspandite prin cetate. Arata tot mai mult ca un festival medieval profesionist, ca in strainatate. Mi-au placut formatiile de muzica care au avut concerte. Toate formatiile pe care le-am prins duminica au cantat foarte bine: Holok, Lupus Dacicus si Trabucos .
Ce nu mi-a placut: taxa de intrare in cetate a devenit prohibitiva pentru tineri, 10 lei.Din cauza asta elementul cel mai important din festival, tinerii care veneau cu chitari, studentii au fost practic goniti din festival. Nu mai sunt nici concertele de muzica rock.Totul a devenit ordonat, dar si-a pierdut mult din farmecul de pe vremuri. Este acum mai mult un targ bine organizat. In afara de partea scenografica doar concertele mai aduc calitate festivalului. Nu am stat suficient sa vad daca au mai fost piese de teatru bune.
Trei sferturi dintre cei care aveau tarabele mari inchiriate de la primarie erau maghiari. Nu am inteles de ce. Pe de alta parte erau multe tarabe unde se vindeau niste chiciuri ingrozitoare legate de Dracula. Se pare ca spaga la primarie rezolva orice problema legata de specificul festivalului.

Niciun comentariu:

Despre copii, etapele de dezvoltare si artă

  Un post mai atipic pentru blogul meu. Am ales sa scriu asta fiindca de curand am inceput un curs de artă pentru copii și am cu ocazi...