miercuri, 24 octombrie 2012

Bijuterii noi Agat Art


   Cateva modele noi de brose si alte bijuterii au aparut pe site-ul Agat Art .
In ultimul timp am postat mai putine bijuterii si am vrut de mult timp sa scriu despre asta.
   Acum imi impart cea mai mare parte a timpului intre lucrarile mele de grafica si pictura. De asta ati observat si ceva schimbari pe blog si pe site. Majoritatea celor lucrate in ultimul timp au fost facute pe comanda. Am mai lucrat doar printre picaturi si in continuare vor fi la fel de putine. Asta fiindca nu imi place sa le fac la repezeala si doar sa le bifez ca terminate.
   Sper sa va placa noutatile de pe site!

Niciun comentariu:

Despre copii, etapele de dezvoltare si artă

  Un post mai atipic pentru blogul meu. Am ales sa scriu asta fiindca de curand am inceput un curs de artă pentru copii și am cu ocazi...