joi, 28 noiembrie 2013

O noua expozitie


         This is my last finished work, "The Vision". It is one of " the three Graces" that can be seen in a new group exhibition," Triptych" to Europe Art Gallery in Brasov. The exhibition starts on 2 of  December . "The Vision" can be found also on my website, Agat Art.

 Printre picaturi am reusit sa termin o noua Naluca. Aceasta este una dintre "cele trei gratii" pe care le veti putea vedea in expozitia de grup judeteana " Triptic " de la Galeria  Europe din Brasov. O gasiti si pe site, pe Agat Art.
Vernisajul expozitiei Triptic va fi luni, 2 decembrie 2013 la ora 17.00.

Niciun comentariu:

Despre copii, etapele de dezvoltare si artă

  Un post mai atipic pentru blogul meu. Am ales sa scriu asta fiindca de curand am inceput un curs de artă pentru copii și am cu ocazi...