miercuri, 17 iunie 2009

Inca o blonda! Domnisoara Zara Colier

Cele mai noi modele
Colectia "Nopti la circ"
Pret 80 ron
Colier lung metalic cu piesa centrala pictata manual, ceas si
fragmente de papusa din portelan Fond albastru inchis
Daca doriti, scrieti-mi si va pot trimite fotografii cu variante asemanatoare acestui model de colier.
Unicat - Vandut

Un comentariu:

Anca spunea...

Buna ziua!

Ma intereseaza si pe mine colierul acesta, am inteles ca e vandut, dar ca mai aveti variante asemanatoare. De fapt, pe mine ma interreseaza combinatia acesta foarte interesanta, cu ceasul pe lant. Si ar mai fi si acest colier:
http://agat-art.blogspot.com/2009/07/un-nou-colier-zara.html, daca acesta nu mai este disponibil. Va multumesc, si astept raspuns.

Despre copii, etapele de dezvoltare si artă

  Un post mai atipic pentru blogul meu. Am ales sa scriu asta fiindca de curand am inceput un curs de artă pentru copii și am cu ocazi...