joi, 20 august 2009

Interesant - Carte



O idee ciudata, care mi-a placut.Cineva s-a gandit la posibilitatea de a-ti trimite o scrisoare catre eul tau din viitor.Le trimiti un mail cu mesajul tau si data la care vrei sa il primesti in viitor.
Mai intai m-am gandit: ce prostie! Apoi am inceput sa ma gandesc tot mai mult la asta.Ce mi-as scrie mie, cea care voi fi peste zece ani?
Cateva dintre scrisorile acestea au fost pulicate intr-o carte "Dear future me". Daca accesati link-ul acesta http://www.futureme.org/book.php si dati click pe imaginea cartii puteti sa cititi cateva dintre mesajele pe care le-au scris unele persoane catre eurile lor viitoare.
Voi ce v-ati scrie?

Niciun comentariu:

Despre copii, etapele de dezvoltare si artă

  Un post mai atipic pentru blogul meu. Am ales sa scriu asta fiindca de curand am inceput un curs de artă pentru copii și am cu ocazi...