duminică, 14 martie 2010

Creezi sau donezi - Editia de Paste


Creaza si doneaza pentru cei care conteaza. Eveniment caritabil organizat de RFB, sustinut de Orange concept store. RFB (Romanian Fashion Bloggers) te invita la Orange concept store, sambata, 20 martie 2010, intre orele 11 si 18, la o petrecere creativa organizata in scop caritabil.

afis_rfbPASTE_mare

La acest eveniment sunt chemati toti cei care doresc sa intinda o mana de ajutor, insa intr-un mod inedit: cei prezenti vor crea accesorii pentru Paste, accesorii care vor fi apoi oferite spre vanzare, in cadrul evenimentului. Fondurile astfel obtinute vor fi folosite pentru a-l ajuta pe Daniel Raduta in lupta sa pe viata si pe moarte.

Sambata voi participa si eu la evenimentul de la Orange Concept Store pentru cateva ore.Mai multe despre eveniment puteti citi pe blogul RFB:http://www.rfb.ro/2010/03/creezi-sau-donezi-editia-de-paste/

Niciun comentariu:

Despre copii, etapele de dezvoltare si artă

  Un post mai atipic pentru blogul meu. Am ales sa scriu asta fiindca de curand am inceput un curs de artă pentru copii și am cu ocazi...