joi, 18 august 2011

COLECTIILE DE BIJUTERII AGAT ART


Despre bijuteriile Agat Art

Ideea bijuteriilor Agat Art a aparut la sfarsitul anului 2007 . Initial am vrut sa creez bijuterii pentru mine, ceva mai personal, care sa ma reprezinte.
M-am gandit la conceptul unei bijuterii actuale cu un aer retro.In felul acesta s-a conturat Colectia Vintage. Am vrut sa creez bijuterii care sa transmita un puternic mesaj personal despre cea care le poarta. Imi place ideea imbinarii unei tinute foarte moderne cu accesorii care aduc un aer din alte vremuri.
Unele dintre”domnisoarele” mele sunt imbracate dupa moda sec.XIX, altele au look-ul anilor ‘30, ‘40, perioadele acestea fiind unele dintre sursele de inspiratie ale colectiei .Creatiile mele sunt spontane.Ma inspira uneori o imagine, o pictura, o fotografie dintr-o revista de moda, sau pur si simplu o persoana intalnita in acea zi pe strada.Incerc sa surprind o figura sau o atitudine .Incep cu o schita, apoi fac mai multe variante pana sunt multumita iar varianta de culoare o incerc direct cand pictez prima data bijuteria.
Materialele cu care lucrez sunt lemnul, metalul si un material tip ceramica. Toate bijuteriile sunt pictate manual. Incerc sa nu raman intr-o zona de confort a creatiei pentru mult timp ci sa testez noi tehnici si materiale total necunoscute; sa fac experimente tot timpul, sa stric, sa o iau de la capat.Uneori la capatul experimentelor nu iese nimic, alteori la final sunt foarte multumita ca piesa a iesit asa cum imi imaginam.
Domnisoarele sunt tot atatea fatete ale personalitatii feminine.Unele sunt vesele, altele introspective, unele au un aer de superioritate, altele sunt misterioase, curioase , delicate, rafinate, cochete. Bijuteriile mele dezvaluiesc intotdeauna o latura a personalitatii celei care le poarta.

Bijuteriile Agat Art "Colectia Clariss"

Colectia are o influenta rock, este o colectie gandita in asa fel incat sa se imbine in acelasi timp cu tinute elegante, de seara, sau cu o tinuta compusa din blugi si un maieu simplu.
Este vorba despre ” coliere statement ” asimetrice, formate din lanturi metalice impletite, combinate cu perle si piese pictate manual. Perfecte pentru cele care prefera genul “glam rock”.

Colectia Flip Flop

In colectia Flip Flop am folosit imagini in genul celor din comics-urile americane.Imi place mult felul in care benzile desenate au fost interpretate de artistii Pop.Am incercat o alternare a doua stiluri.
Prima parte a colectiei consta in imbinarea fragmentelor de imagini in genul benzilor desenate si suporturile de bijuterii de inspiratie clasica.
A doua parte a colectiei consta in "bijuteriile pentru corp".Eu le numesc coliere- accesoriu . Sunt compuse din lanturi metalice si piese cu acelasi tip de imagini.
Sunt versatile si arata la fel de bine purtate peste rochii elegante sau peste o tinuta simpla de genul unei perechi de blugi si un maieu sau un tricou simplu.

Colectia "Nopti la circ"


Am vrut sa numesc colectia asa, pentru ca este inspirata de romanul “Nopti la circ” al scriitoarei Angela Carter, pe care l-am citit de ceva timp.Nu incerc sa identific personajele pictate de mine cu personajele cartii, am vrut doar sa pastrez ceva din atmosfera acesteia. Am citit de curand despre curentul steampunk, care desi a aparut de multa vreme, mi se pare ca bantuie acum lumea modei si a artei .Citez din Wikipedia: ” Este un subgen al ştiinţificului fantastic şi ficţiunii speculative, care a devenit proeminent în anii 80-90 ai sec. trecut. Stilistic subgenul este plasat in epoca victoriană engleză, dominat de numeroase invenţii asemănătoare cu cele descrise în romanele lui H. G. Wells şi Jules Verne. . În general ambianţa steampunk este de natură cinică, pesimistă, dystopică ('antiutopică'). În evoluţia sa, Steampunk a oscilat între o viziune dystopiană cu accente de teme noir sau de pulp fiction şi o viziune ce apela la sensibilitatea lumii ştiinţifice a invenţiilor din perioada Victoriană ”. In final, a iesit o colectie hibrid intre cele doua influente: lumea circului si o interpretare ironica a genului Steampunk.

Niciun comentariu:

Despre copii, etapele de dezvoltare si artă

  Un post mai atipic pentru blogul meu. Am ales sa scriu asta fiindca de curand am inceput un curs de artă pentru copii și am cu ocazi...