luni, 12 decembrie 2011

Noul meu tablou "Anotimpurile"


Lucrarea este realizata in culori acrilice pe hartie. Este unicat si este insotita de certificat de autenticitate. Are rama tip bagheta din pvc de culoare neagra si sticla.Are agatatoare.Va pot trimite o fotografie cu lucrarea inramata.Scrisul tip watermark nu apare pe lucrarea originala. Lucrarea reprezinta cele patru anotimpuri.Am fost inspirata de podoabele de cap din portul popular romanesc.Primavara poarta o muruna dupa portul popular din Cizer, judetul Salaj. Vara poarta o podoaba de mireasa ca in satul Mandra din Fagaras. Toamna are este aranjata dupa portul de mireasa din judetul Arad, iar Iarna este inspirata dupa portul de mireasa din Satu Mare.Drepturile de copyright nu se transmit odata cu vanzarea tabloului.
Dimensiuni:50cm X 70 cm
Pret:550 ron RON
Cei care au vazut deja lucrarea mi-au spus ca seamana cu niste matrioska.Dar nu m-am gandit la asta, podoabele capilare chiar sunt asemanatoare cu cele din portul romanesc. Cineva mi-a spus sa numesc tabloul "Troica anotimpurilor".


vedeti toate tablourile mele pe www.agatart.ro

Niciun comentariu:

Despre copii, etapele de dezvoltare si artă

  Un post mai atipic pentru blogul meu. Am ales sa scriu asta fiindca de curand am inceput un curs de artă pentru copii și am cu ocazi...