duminică, 22 ianuarie 2012

Conferinta lui Dan Puric


Vineri am fost la conferinta domnului Dan Puric. Initial nu stiam ca va fi o conferinta, credeam ca va fi doar lansarea cartii sale "Fii demn!" la Centrul Cultural Reduta.
Cand am ajuns sala de spectacol de la Reduta era arhiplina, nu am mai vazut niciodata atat de multa lume acolo. Nu mai participasem la nici o conferinta a domnului Puric . A fost o adevarata revelatie. Daca aveti ocazia sa participari la o asemenea conferinta sa nu ezitati!
Este defapt un one-man show . A reusit sa tina toata sala anesteziata aproape trei ore.
Nu stiu cum este noua carte, dar am citit si "Despre omul frumos" si "Cine suntem" si mi s-au parut extraordinare.

Niciun comentariu:

Despre copii, etapele de dezvoltare si artă

  Un post mai atipic pentru blogul meu. Am ales sa scriu asta fiindca de curand am inceput un curs de artă pentru copii și am cu ocazi...