joi, 11 iulie 2013




          Va invit la vernisajul expozitiei mele, "Descantec" vinerea aceasta, 12.07 la ora 18.00 la Galeria Caminul Artei pe Strada Biserica Enei din Bucuresti ( in spatele Facultatii de Arhitectura) .
          De data aceasta voi expune pictura, ilustratie, instalatii si obiecte de arta.
Expozitia va fi deschisa in perioada 12.07- 25.07, iar eu ma voi afla la galerie cateva  zile pe perioada expozitiei. Galeria este deschisa intre orele 11.00 si 18.30.
Partenerii evenimentului sunt Modernism.ro, Artindex.ro, VeiozaArte.ro, CeascadeCultura.ro si SensoTV.ro.
          Ma puteti contacta pe Facebook ( Agata Secelean) sau pe mail daca vreti sa stabilim o intalnire la galerie.

Va astept cu drag!

Agata


      I would like to invite you to my new exhibition, "The Spell" in Bucharest to

 "Caminul Artei " Gallery ( Biserica Enei street) . The opening will take place this Friday, 12.07 at 18.00.It will be opened starting 12.07 until 25.07. The gallery is opened between 11.00 and 18.30.


Niciun comentariu:

Despre copii, etapele de dezvoltare si artă

  Un post mai atipic pentru blogul meu. Am ales sa scriu asta fiindca de curand am inceput un curs de artă pentru copii și am cu ocazi...