marți, 10 iulie 2018

Expozitia Clubul Ilustratorilor din Brasov







#illustration, #ilustratie
This is just a fragment from my illustration "My dwarfs".
This illustration will be part of the Brasov Illustrators Club at the International Art Festival C'Art Fest in Cristian.
It will take place to Evangelical Fortified Church in Cristian. This great festival starts on 15. 07.2018 .Yes, next Sunday !


http://cartfest.ro/
 
Doar un fragment din ilustratia mea " Piticii mei ", asa ca sa va fac curiosi ! O puteti vedea intreaga la Festivalul international de Arta C'Art Fest - Expozitia Clubului Ilustratorilor din Brasov unde eu voi expune cateva ilustratii .Cateva din ele sunt din noua serie la care lucrez, "Mame in pragul unei crize de nervi" .
Unde, cum ? La Biserica fortificata Evanghelica , din 15.07., alaturi de colegii mei din club.

Niciun comentariu:

Despre copii, etapele de dezvoltare si artă

  Un post mai atipic pentru blogul meu. Am ales sa scriu asta fiindca de curand am inceput un curs de artă pentru copii și am cu ocazi...