joi, 17 octombrie 2019

Nocturna bibliotecilor 2019




Buna, aici puteti vedea mini expozitia noastra de "carte- obiect de arta".
Multumiri organizatorilor de la Biblioteca Judeteana Brasov pentru invitatia de a participa la Nocturna Bibliotecilor 2019 !
In filmare vedeti si lucrarile colegelor mele, artistele Alexandra Gold, Bianca Spatariu si Iulia Tsamuris.

Lucrarile mele le puteti recunoaste usor : tripticul "Luna" - transformarile lunii de la miezul noptii pana se topeste usor spre dimineata.
Apoi apare si "Alice in tara minunilor", care a crescut atat de mult incat a iesit din carte .


Cartile pe care le-am folosit urmau sa fie casate
Printr-o serie de tehnici experimentale le-am dat o noua viata. Am imbinat cartile frumoase si vechi cu piese din portelan si ceramica, multe lipiciuri, culori si lacuri.

Ce parere aveti despre cartile noastre obiect ?

You can see here our mini -exhibition of artist books at Biblioteca Judeteana Brasov, during Nocturna Bibliotecilor event.
You can easily recognise my books: The Moon triptych and Alice in Wonderland, who grew up so much that came out of the book.

#artistbook, #agatasecelean, #albastru, #moon, #aliceinwonderland, #nocturnabibliotecilor, #blue, #experiment, #romanianartist, #exhibition


Niciun comentariu:

Despre copii, etapele de dezvoltare si artă

  Un post mai atipic pentru blogul meu. Am ales sa scriu asta fiindca de curand am inceput un curs de artă pentru copii și am cu ocazi...