joi, 15 mai 2008

Domnisoara cu palarie alba - Inel,Medalion pictat, Cercei

Inel pictat manual Dimensiune reglabila Pret 20 ron Model epuizat
Medalion pictat manual pe lemn (pretul include si snur negru)
Se poate realiza si din material tip ceramica, acesta este mai fragil in timp, se ciobeste la lovirea de suprafete dure.
Pret 35 ron Diametru 5 cm Fond rosu inchis Model epuizat Se poate comanda si brosa cu aceleasi dimensiuni si design



Cercei pictati pe lemn Model epuizat
Se pot realiza si din material tip ceramica, acesta este mai fragil in timp, se ciobeste la lovirea de suprafete dure.
Pret cercei 35 ron, diametru 3 cm





Un comentariu:

Unknown spunea...

ce dragute sunt!!! vreau si eu sa cumpar niste cercei!! magda

Despre copii, etapele de dezvoltare si artă

  Un post mai atipic pentru blogul meu. Am ales sa scriu asta fiindca de curand am inceput un curs de artă pentru copii și am cu ocazi...