joi, 15 mai 2008

CUM COMANDATI



Daca doriti sa cumparati o lucrare de arta sau bijuterii expuse pe site aveti mai multe variante:

1. Pentru cei din alte orase decat Brasov

Prin comanda  trimisa pe adresa de mail sau prin forularul de Contact de pe site-ul meu.

Coletele se pot expedia in mai multe variante:
- prin Posta Romana cu plata ramburs ( tariful Postei este de 8 lei ) . Pentru a nu intampina probleme la ridicarea coletului, datele voastre din comanda trebuie sa corespunda cu cele din buletinul de identitate. Trimiteti un mail la ma_decora@yahoo.com in care adaugati denumirea produsului pe care il doriti, numele si adresa unde doriti sa le primiti. Datele personale nu vor fi folosite in alte scopuri.

- puteti opta pentru varianta Posta Romana - post restant (daca nu locuiti la adresa din buletin) , cu plata ramburs. Datele pe care trebuie sa mi le trimiteti sunt numele ( conform buletinului ) si numarul oficiului postal de unde doriti sa ridicati pachetul.
- Prin Fan Curier. Daca doriti sa achitati coletul ramburs, pretul transportului este 18 lei. Mai trebuie sa achitati curierului la sosirea pachetului taxa de expediere a rambursului care valoreaza 10 lei + 2% din suma rambursului.
Daca doriti puteti achita in avans valoarea coletului in contul meu. In aceasta varianta valoarea transportului va fi doar 15 lei, fara alte taxe.

Daca aveti o comanda urgenta, scrieti-mi si voi face tot posibilul sa o expediez in timp util . Pe http://www.posta-romana.ro/ gasiti codurile strazilor.-va rog sa dati un titlu mailului trimis, de genul "informatii bijuterii" sau "Comanda". Nu deschid mailurile fara titlu, care pot fi spam-uri.

Daca aveti intrebari puteti sa imi scrieti pe adresa ma_decora@yahoo.com , sau sa sunati la nr. 0722330204.

2. Pentru cei din Brasov
 
Acum puteti veni sa vedeti lucrarile mele de arta sau bijuteriile  la mini galeria mea de arta din Brasov de pe strada Traian. Putem stabili intalnirea in prealabil prin e-mail
(ma_decora@yahoo.com) sau la telefon ( 0722330204) .
 
Bijuteriile pot fi expediate si prin Posta Romana sau Curier rapid in Brasov.
Va rog sa dati un titlu mailului trimis, de genul "informatii bijuterii" sau "Comanda". Nu deschid mailurile fara titlu, care pot fi spam-uri.



Niciun comentariu:

Despre copii, etapele de dezvoltare si artă

  Un post mai atipic pentru blogul meu. Am ales sa scriu asta fiindca de curand am inceput un curs de artă pentru copii și am cu ocazi...