sâmbătă, 4 iunie 2011

Colivia

"Colivia"
In Hong Kong acolo am aflat ca multa lume are colivii cu pasari fiindca sunt "animalele de casa" preferate ale chinezilor, mai ales cele cantatoare.
La sfarsit de saptamana oamenii, in loc sa isi plimbe cainii dimineata in parc "isi scot la plimbare" pasarile.Vin cu coliviile in parc, fac schimb de impresii si isi expun cu mandrie pasarile.
Nu am mai postat noutati de ceva vreme pe blog sau pe site.
Asta din cauza ca pregatesc o expozitie personala de arta in Brasov, incepand cu 1 iulie. Voi scrie mai multe in curand despre asta.
Cat despre bijuterii, dupa expozitia din iulie incep lucrul la o noua colectie.

Niciun comentariu:

Despre copii, etapele de dezvoltare si artă

  Un post mai atipic pentru blogul meu. Am ales sa scriu asta fiindca de curand am inceput un curs de artă pentru copii și am cu ocazi...