vineri, 21 decembrie 2012

Expozitia "40 X 40"



" Cei trei crai ai noptii " sau  "Murgila, Miezila si Zorila"

Asa mi i-am imaginat eu pe Murgila, Miezila si Zorila din  legendele romanesti.
Oamenii spun ca cei trei alearga fara incetare unul dupa altul, nu se intalnesc niciodata si nu se opresc niciodata din mers.
Doar in unele basme Fat Frumos ii prinde si ii leaga de cate un copac oprind timpul in loc.
Pot pricinui mult bine oamenilor dar si mult rau. Una din muncile lor este sa ajute soarele sa calatoreasca dintr-un taram in celalalt .
Unul aduce seara, unul miezul noptii si al treilea zorii zilei.

Lucrarea are 40 cm X 40 cm si este realizata pe hartie cu acrilice.
Puteti vedea ultima mea lucrare de anul acesta in expozitia de grup "40 X 40" de la Galeria Europe din Brasov.
Expozitia este deschisa pana la inceputul lui ianuarie.

Vă urez un Crăciun fericit  si sarbatori frumoase !


"The three lords of the night "

These are the three lords of the night from the Romanian legends.
One of them brings the evening, the second one brings the midnight and the third brings the dawn.
They follow each other but they never meet and they never rest. They also help the sun pass over fom one land to another.

I wish you a Merry Chrismas and a beautiful winter holiday !

Niciun comentariu:

Despre copii, etapele de dezvoltare si artă

  Un post mai atipic pentru blogul meu. Am ales sa scriu asta fiindca de curand am inceput un curs de artă pentru copii și am cu ocazi...