luni, 25 martie 2013

Ielele



         "Ielele" is the name of one of my newest artworks inspired by the Romanian mythology. Ielele are some legendary creatures, it could be translated as "the wind fairys".
It is made on paper and it's dimensions are 27cm X 27 cm.
       

 "Ielele" este una dintre ultimile lucrari din seria inspirata de legende romanesti. Am ramas in urma cu postarea lucrarilor mai noi dar incerc sa recuperez acum.  
Lucrarea este realizata pe hartie si are dimensiunea de 27 cm X 27 cm.
                  In curand voi posta pe blog si informatii despre editia de anul acesta a "Art Connections", care va avea loc chiar de zilele Brasovului, din 8 mai.


Niciun comentariu:

Despre copii, etapele de dezvoltare si artă

  Un post mai atipic pentru blogul meu. Am ales sa scriu asta fiindca de curand am inceput un curs de artă pentru copii și am cu ocazi...