joi, 20 aprilie 2017

Expozitie colectiva in Fribourg, Elvetia


       Maine, 21 aprilie 2017 se deschide expozitia colectiva la care particip si eu cu trei lucrari  la Galeria Cathedrale din Fribourg, Elvetia. Majoritatea expozantilor au participat impreuna cu mine la proiectul de anul trecut de la Brasov de Rezidente de Arta Contemporana si la expozitia de la Bastionul Graft.
    Artistii participanti : Magda Vacariu, Radu Zéro, Agata Secelean, Thomas May, Ioana Musinchevici , Gabriel Roche si Mihai Corneliu.
     Multumiri organizatorilor expozitiei: Galeriei Cathedrale, Costianu Rodica - cea care s-a ocupat de organizarea evnimentului in Fribourg, Ana Canpean care a participat de asemenea la organizare si Centrului Cultural Reduta din Brasov si  Association Parisienne des Artistes Roumains ! 
   Expozitia va fi deschisa pana in data de 29 aprilie.

         Opening Exhibition / Friday, 21 April 18 H30/ Gallery Cathedral, 2 Rue Du Pont-suspended / Fribourg, Switzerland.The exhibition will be opened from 21.04 to 29.04.2017.
Artistes: Magda Vacariu, Radu Zéro, Agata Secelean, Thomas May, Ioana Musinchevici , Gabriel Roche si Mihai Corneliu

Niciun comentariu:

Despre copii, etapele de dezvoltare si artă

  Un post mai atipic pentru blogul meu. Am ales sa scriu asta fiindca de curand am inceput un curs de artă pentru copii și am cu ocazi...