joi, 8 martie 2012

Avant'n'gard


Ladies and gentleman, I present you "Soare Staniol"noul album al formatiei Avant'n'gard!
Mie imi plac foarte mult.
"Soare Staniol este primul album oficial Avant'n'Gard, colectiv artistic dedicat muzicii improvizatorice. Manifestare insolită a efemerului, captat şi păstrat prin intermediul tehnicii dintr-un studio de înregistrări pentru sistemul vostru emoţional auditiv, e o poză de grup supraexpusă la care ne propunem să reflectam altfel de fiecare altă dată când cântăm. Prin Soare Staniol, Maria Balabaş, Mihai Balabaş, Călin Torsan şi Gabriel Balaşa, certifică posibilitatea de a fi liber ca parte a unui grup, simt sunetul ca iniţiator al unei comunicări artistice adevărate şi, în general, experimentează cu posibilitatea existenţei timpului auditiv ca Ecuaţii, Înghiţituri, Lacrimi, Mere roşii, Dimineţi de miercuri, Ceasuri cu cuc fără cuc, Nume proprii sau Avant-care-să-facă-parte-din-gard. Sound-ul definitoriu e ambiental psihedelic, poetic cântat, de peisaj sonor acustic netemperat şi electronic sintetizat, respirând o unitate ce nu pare să ţină de noi. Cuvintele sunt din dicţionar, muzica din instrumente, albumul din Bucureşti iar piesele, prin analogie radiofonică, stau pe raze temporale scurte, medii şi lungi."
Aici este profilul Facebook al formatiei http://www.facebook.com/AvantNGard

Niciun comentariu:

Despre copii, etapele de dezvoltare si artă

  Un post mai atipic pentru blogul meu. Am ales sa scriu asta fiindca de curand am inceput un curs de artă pentru copii și am cu ocazi...